Panel CRM – Omnimonitor

panel crm Panel CRM (ang. Customer Relationship Management) to panel, dzięki któremu możemy w łatwy i przyjemny sposób zarządzać Klientami. Na polskim rynku nie spotkałem lepszego panelu CRM, który byłby lepszy od omnimonitor, więc postanowiłem o nim napisać. Twórcą panelu jest Piotr Kiper (Kojotek_OX). Nie będę pisał kim jest ten człowiek, bo nie o tym będzie artykuł.

Panel CRM – Funkcje i Zalety

  • Tworzenie kont dla administratora, pracownika, partnera i klienta (usuwanie, edytowanie, blokowanie, odblokowywanie kont).
  • Kreator profilu dla konta klienta (dane Klienta, domena, frazy).
  • Dodawanie nieskończonej ilość domen dla Klienta (edytowanie, usuwanie, blokowanie, odblokowywanie domen, odświeżanie płatności, odśwież – czyli wymuszenia sprawdzania fraz w danej chwili).
  • Ustawianie priorytetów dla domen oraz szybkości pozycjonowania.
  • Brak ograniczenia co do ilości monitorowanych fraz.
  • Wyszukiwarka stron po nazwie domeny oraz według słów kluczowych.
  • Nawigacja do następnej domeny.
  • Dodawanie dowolnego Google w ustawieniach.
  • Ustawienie ilości sprawdzanych fraz w ciągu minuty.
  • Ustawienie stronicowania (ile domen na stronę, ilość faktur na stronę, ilość płatności na stronę, użytkowników na stronę).
  • Korzystanie z proxy (proxy HTTP czyli IP:Port bądź proxy PHP – specjalny plik, który wgrywa się na serwer zdalny).
  • Monitorowanie pozycji według poszczególnych fraz.
  • Archiwizacja monitoringu według miesięcy.
  • Wskaźnik postępu sprawdzanych fraz.
  • Screeny pozycji fraz z Google. Na wypadek gdyby Klient miał wątpliwości co to pozycji.
  • Wykresy we flashu z monitoringu pozycji.
  • System koloruje pozycje fraz. Kolor czerwony – pozycja na daną frazę spadła, kolor zielony – pozycja na daną frazę wzrosła, brak koloru – pozycja frazy się nie zmieniła.
  • Monitorowanie BL oraz PR.
  • Monitorowanie wejść z Google. Czyli system się łączy co jakiś czas do zdalnego serwera i pobiera logi wejść na stronę z Google. Wtedy wiemy jakie wejścia są z Google, ile wejść było na dane zapytanie oraz kiedy ostatnie miało miejsce.
  • Naliczanie opłat za każdy dzień pobytu na płatnych pozycjach.
  • Ustawienie ilości płatnych pozycji fraz np. 10 pierwszych.
  • Określenie kiedy omnimonitor ma rozpocząć naliczanie opłaty Klientowi – Minimalna ilość pozycji.
  • Ustawienie przypomnienia o niezapłaconej fakturze (co ile dni).
  • Ustawienie stawki VAT.
  • Zmienianie przez admina pozycji z alarmów. Do czasu akceptacji lub edycji pozycja z alarmu nie jest widoczna w panelu Klienta.
  • Informowanie admina o spadkach monitorowanych fraz (spadek o „n” pozycji, spadek poniżej pozycji top10, spadek poniżej płatnych pozycji). Alarmy można włączyć lub wyłączyć.
  • Ciche alarmy – 3 dni przepisuje pozycje starą czyli z dnia wcześniejszego. Ciche alarmy są sprawdzane co 2 godziny i w przypadku gdy pozycja wróci na poprzednie miejsce cichy alarm znika.
  • Ustawienie własnych szablonów wiadomości (powiadomienie o zakończeniu sprawdzania, przypomnienie o zapłacie, wiadomość o założeniu konta, powiadomienie o spadku pozycji domeny).
  • Statystyki pracy systemu dla admina (ile jest Klientów i domen w systemie, ilość domen opłaconych, ilość fraz monitorowanych, ilość fraz płatnych, ilość fraz płatnych z wczoraj, % wzrostów pozycji z dnia poprzedniego, spadki wczoraj, ilość fraz w top10 20, 30, 40, 50 i dalej, frazy poza top100, suma płatności faktur, suma płatności faktur opłaconych).
  • Pobieranie raportów fraz z top10,20, 30, 40, 50 i dalej, poza top100 w formacie .csv, .txt, html, BBcode oraz w formacie do takich programów jak Scrapebox oraz Xrumer.
  • Klient ma wgląd do podglądu monitorowanych fraz.
  • Wgrywanie każdemu Klientowi jego faktury w dowolnym formacie.
  • Klient może pobierać faktury.
  • Klient widzi kosztorys płatności.
  • Generowanie raportów pdf.
  • Dodawanie zadań (wyszukiwanie zadań według postępu (rozpoczęte, trwające, kończące się, ukończone lub/oraz daty rozpoczęcia (z tego roku, starsze), rodzaju (zadania główne bądź dodatkowe))).
  • Ustawienie dla Klienta widoczności zadan (zadania niewidoczne dla Klienta, Klient widzi tylko postęp, Klient widzi wszystko).
  • Określenie topu oraz stopki dla generowanych raportów pdf.
  • Edycja stopki oraz nagłówka panelu admina/klienta/partnera.
  • Support pierwsza klasa.

Panel CRM – Wady

  • Cena 350zł.
  • Brak możliwości zmiany wyglądu panelu CRM.

Obecnie korzystam z omnimonitor i jestem z niego bardzo zadowolony. Nie wyobrażam sobie zarządzania Klientami bez tego skryptu. Program można kupić wchodząc do sklepu przez tego linka -> http://www.omniworld.pl/21-panel-seo.html.

Panel Klienta CRM – Demo

Adres: http://omnicrm.omniworld.pl/
Admin: admin / admin
User: demo@demo.pl / qwerty

FAQ

1). Co jaki czas sprawdzany jest BL, PR oraz Site ?
Odp. Sprawdzanie/Uaktualnianie BL, Pr i Site sprawdzane jest co dwa tygodnie. Odpowiedzialny za to jest osobny cron, więc sprawdzanie danych może odbyć się co 5 dni. Wszystko zależny od tego jak ustawimy crona.

2). Do czego służy konto Partner ?
Odp. Powiedzmy, że współpracujesz z kimś kto załatwi Tobie Klientów. Wtedy zakładasz mu konto Partner i przypisujesz Klientów. Partner ma wzgląd do monitorowanych fraz, ale nie może ich edytować oraz nie widzi stawek za konkretne pozycje. Partner ma podgląd na swoich Klientów oraz sowich zarobków.

3). Czy Partner ma możliwość pobierania faktur za Klientów ?
Odp. Nie.

4). Co to znaczy minimalna ilość pozycji ?
Odp. W ustawieniach jest możliwość wpisania po ilu dniach system ma zacząć naliczać płatność za domenę. Czyli np. jeżeli wpiszę „15” to znaczy znaczy tyle, że jeśli domena przez 15 dni w miesiącu jest na pozycjach płatnych, to wtedy omnimonitor wyliczy średnią pozycję i poda stawkę do zapłacenia. Jeśli w danym miesiącu było 14 płatnych dni, to wtedy system wyliczy 0 zł !

VN:F [1.9.7_1111]
Głosy: +7 (Głosy na Tak: 8, Głosy na Nie: 1, Wszystkich głosów: 9)
Kategoria: Pozycjonowanie stron, Różne narzędzia SEO
Tagi: ,

Na czym zarabiam ?

11 odpowiedzi na „Panel CRM – Omnimonitor

  1. długo szukałem informacji na temat tego skryptu, wielkie dzięki :)

    VA:F [1.9.7_1111]
    Głosy: +1 (Tak: 1, Nie: 0)
    ewalinka1 :
  2. Drobiazg :)

    VN:F [1.9.7_1111]
    Głosy: 0 (Tak: 0, Nie: 0)
  3. Jak dla mnie cena trochę za wysoka. To, że nie ma innych polskich odpowiedników nieznaczy, że trzeba dawać taką wysoką cenę. Funkcjonalność nie jest aż taka powalająca, więc moim zdaniem odpowiednią ceną powinna być kwota rzędu 300-400zł.

    Pozdrawiam Marek.

    VA:F [1.9.7_1111]
    Głosy: +1 (Tak: 1, Nie: 0)
    Marek Frokowski :
  4. Dla mnie również cena jest za wysoka, więc podałem ją jako wady systemu omnimonitor.

    Jeżeli chodzi o funkcjonalność, to Panel Klienta CRM jest ciągle ulepszany, więc staje się on coraz lepszy.

    VN:F [1.9.7_1111]
    Głosy: 0 (Tak: 0, Nie: 0)
  5. szkoda tylko, ze Omni zaczyna nowe projekty, a stare upadają. Wszyscy znają historię ich hostingu. Inne narzędzia nie są rozwijane.
    Brak zaufania do marki z mojej przynajmniej strony powoduje, że nie kupię tego narzędzia nawet za 100 zł :)

    VA:F [1.9.7_1111]
    Głosy: +1 (Tak: 2, Nie: 1)
  6. Z hostingiem to przyznam rację, bo sam trzymałem u nich parę stron, ale nie przedłużyłem hostingu, bo szkoda było moich nerwów :)

    VN:F [1.9.7_1111]
    Głosy: 0 (Tak: 0, Nie: 0)
  7. Ja też nie polecam omnihost, ale to nie jest artykuł o ich hostingu tylko o Panelu Klienta CRM.

    Do rzeczy!!

    Cena dla mnie jest zdecydowanie za wysoka! Mam tylko 5-ciu Klientów. Pomyślałem, że może warto byłoby zrobić jakąś wersję standard. Cena tego Panelu CRM mogłaby kosztować w granicach 200zł.

    Np. Panel miałby ograniczenie co do ilości dodawanych domen, fraz itp.

    VA:F [1.9.7_1111]
    Głosy: 0 (Tak: 0, Nie: 0)
    Janek Mierzejewski :
  8. Tak po skrócie się wypowiem na temat jak wywołano mnie do odpowiedzi. Problemy OmniHOST-a były z mojej winy że pozwoliłem trzymać na serwerze publikera teraz już to się zmieniło i od 2 miesięcy nie było ani jednego pada (wiem jedna jaskółka wiosny nie czyni ale uczymy się na swoich błędach) Co do samego tematu OmniCRM cena może się wydawać hmmm wysoka dla prowadzenia kilku klientów i zapewne coś w tym jest – dla 5 klientów ten panel jest za drogi jednak dla 30 klientów lub więcej cena panelu jest już bardzo niska. Żaden panel na rynku nie zbliża się funkcjonalnością do OmniCRM, obecnie jest ciągły rozwój panelu o nowe opcje / funkcje a w kolejnym miesiącu planowany jest znaczny wzrost funkcjonalności. Powiem tylko tyle że będzie w przyszłym tygodniu promocyjna cena na ten produkt więc może będzie warto się nim zainteresować. Dodatkowo cena podstawowa może być mniejsza dla tych osób które są naszymi klientami czy to posiadają OmniADD czy też OmniHOST wszystko jest kwestią tylko kontaktu ze mną i dogadania się.

    PS: Ciekawy artykuł chyba w necie jedyny na ten temat. Dziękuje.

    VA:F [1.9.7_1111]
    Głosy: +2 (Tak: 3, Nie: 1)
  9. Wygląda to na bardzo fajne narzędzie, aczkolwiek ze wzgledu na wysoka cenę soft zarezerwowany dla vip :)

    VA:F [1.9.7_1111]
    Głosy: +1 (Tak: 1, Nie: 0)
  10. możesz zaktualizować dane do konta demo? bo te coś nie bardzo wchodzą;)

    VA:F [1.9.7_1111]
    Głosy: 0 (Tak: 0, Nie: 0)
  11. wszystko działa poprawnie :) Przed chwilą się zalogowałem na oba konta.

    VN:F [1.9.7_1111]
    Głosy: 0 (Tak: 0, Nie: 0)